dissabte, 25 d’octubre del 2014

Dia 12. Anem a iniciar el trek. Kathmandú-Ngadi

A les 6 del matí baixem a esmozar. Avui comencem el trekking, bé, avui més que trekking hem fet autobussing. Més de 8 hores en un bus local en el que pujava tothom que hi cabia. Arribem a l'inici del trek, a un poblet que es diu Bhulbhule, i ens posem a caminar només una hora i mitja amb el primer 8000, el Masnalu, que sembla donar-nos la benvinguda fins arribar a "l'hotel", a Ngadi, on hi passarem la nit.

Al levantarme lo primero que he pensado ¡madre mia donde me he metido!, pero no hay vuelta atras, Achud ya nos estaba esperando. Después del viaje en bus, me siento más segura de que sobreviviré al trek, no se puede describir con palabras y no por el hecho de compartirlo con mil personas y con una cabra, sino por los sitios por donde se metia, ahora entiendo que tengan miles de dioses.
Al fin llegamos a Benishahar donde nos darán el pase para entrar al Area de Consevación del Annapurna y seguimos en autobús hasta donde empieza el trek, pasamos la primera noche en Ngadi, en un hotel de chapa y madera, pero pintón y lo mejor solo para nosotros.

Estació d'autobusos de Kathmandú
Autobus ple i gent cap dins!
Venedors a la carretera.
El camí és complicat però no passa res...
A Bhulbhule amb Achut i Narayan.
El Manaslu de 8156 m. al fons.
L'hotel a Ngadi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada